piątek, 5 kwietnia 2013

avki - 103

Komentować proszę! 









19 komentarzy:

  1. Mam prośbę. Mogłabyś wstawiać avatary bez tej czarnej ramki? To nie wygląda ładnie np. na zapytaj. Wiem, że być może w ten sposób oznaczasz, że są Twoje, ale mi ta ramka trochę przeszkadza, a avatary są świetne. Powiedz chociaż co zrobić, aby nie było tej czarnej ramki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może taki program do odczytywania zdjęć - Microsoft Office Picutre Manager?
      Tam możesz edytować zdjęcie, kliknąć opcję "przytnij" i uciąć tą czarną ramkę.
      Jest to chyba najłatwiejszy sposób na pozbycie się ramki. Można też pobawić się w PhotoScape, ale to już jak tam będziesz chciała :)

      Usuń
    2. Mam tylko PhotoScape, ale może zainstaluję Microsoft Office Picture Manager.

      Usuń
  2. Właśnie z tą ramką bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie które się powtarzają ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i się powtarzają.
      Przecież nie będę patrzeć do poprzednich notek i sprawdzać które avki już były... -.-

      Usuń
  4. Są nawet nawet

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz mi parę abków z metalowymi koszulkami wiem że w niektórych notkach są ale ja już wszystkie wykorzystałam ;DDD prosze odpisz na ten komentarz w celu odpowiedzi czy zrobisz dla mnie parę tych avków ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper, biorę.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy następna notka..??????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne;)));P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zrobiłaś drugą kolumnę avatarów? Mi nie wychodzi. Gdy je przesunę to są inaczej poustawiane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się w ustawieniach szablonu w zakładce "Dostosuj ustawienia szerokości" mam ustawione:
      Cały blog - 860 piksele
      Prawy pasek boczny - 260 piksele

      :)

      Usuń
    2. Ale to nic nie pomaga. Jak dodaję avatary to gdy wyświetlam bloga są poprzestawiane. Jak Ty je równo ustawiasz?

      Usuń