poniedziałek, 20 sierpnia 2012

UWAGA - zmiany!

Cześć! 
Może zauważyliście, ale zrobiłam kilka zmian na blogu :) 

Na górze znajdują się dwie karty "Polecam" i "Pytania - ask.fm". 
Chciałabym mniej więcej wytłumaczyć o co tam chodzi. 

A więc: 

"Polecam" - Tutaj będziecie mogli wysyłać linki WASZYCH blogów, a ja, jakby je zareklamuję ;) Bardzo bym się cieszyła, gdyby była taka zasada reklama za reklamę. Czyli: ja reklamuję tutaj Wasz blog, natomiast Wy reklamujecie mój blog na Waszym blogu. :D Możliwe, że jakoś to się uda, no ale zobaczymy :) 

"Pytania - ask.fm" - Tu nie trzeba, aż tak tłumaczyć. Zadajecie mi pytania na temat bloga i nie tylko, a ja odpowiadam, tyle. :D



Mam nadzieję, że te dwie karty nie będą tu tylko dla 'ozdoby'. 
Myślę, że będziecie z nich korzystać. :)



Dziękuję za uwagę, Emsik
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz